marți, 8 aprilie 2008

Raze de speranta...


O noua dimineata. Privesc infrigurata la florile de gheata ce mi-au umplut vesele fereastra, incat de abia se mai pot intrezari cateva umbre de crengi ale falnicului copac, acum ingreunate de zapada inghetata, ce atarna greu ca un plumb, facandu-le aproape sa cada la pamant sub povoara grea, si, ... ma gandesc la viata mea...
Doamne, uneori parca cerul tace pentru mine, parca flori de gheata, probleme ma doboara la pamant, raspunsuri pe care le astept sa-mi racoreasca duhul, sufletul, inima, intarzie sa apara. Parca rugaciunile mele se lovesc ca de un zid de plumb, care oricat as incerca, nu se intrezare nici o sansa sa fie inlaturat. Puterile mi-au slabit... Dar chiar cand ma simt mai fara vlaga, mai fara de speranta, printre florile de gheata de pe fereastra mea, se intrevad cateva raze timide de soare patrunzand usor, si care, incet-incet, fac ca gheata ce s-a asternut, sa se topeasca si, orizontul care pana atunci mi-era atat de ingust, de sumbru, dintr-o data se largeste, facandu-ma sa ma pot bucura din nou de maretia Ta, de splendorile tale, de bucuria , caldura, lumina, ce se vede dincolo de ceata, dincolo de florile de gheata, dincolo de imensul zid de plumb. Iau Cuvantul Tau, ma hranesc cu el, ma las umpluta de prezenta Ta, si pe neasteptate, aud un cant de pasarele, ciripind vesele pe creanga copacului meu. Semn ca, ....primavara a sosit.Realizez ca orice nor dispare, ca sa se vada soarele, si ca asa cum anotimpurile isi au cursul lor firesc, lasat de Dumnezeu pe pamant, asa anotimpurile din viata mea se deapana si ele, si stiu ca: ,,Dupa noapte vine zi/ Dupa nori e cer senin/ Curcubeul zarea-nsenineaza/ Dupa lacrimi, mangaieri/Dupa iarna, primaveri/ Floarea alba campu-nmiresmeaza." Iubesc soarele, iubesc seninul, dar mai presus de orice, iubesc Soarele Dreptatii, care poate sa patrunda prin cel mai intunecat nor, prin cea mai deasa ceata, prin florile de gheata si prin nezdruncinatul zid de plumb, si, poate sa-mi aduca din nou...PRIMAVARA
Claudia (Chicago)

Niciun comentariu: