sâmbătă, 8 martie 2008

Zambetul insenineaza o fata trista!:)




Un preot catolic si un rabin
Un preot catolic se intalneste cu un rabin evreu la o masa incarcata cu bunatati. Preotul: "Spune-mi, cand ai de gand sa te lasi de reguli si legi, si sa gusti din sunca asta de porc delicioasa?" Rabinul: "La nunta ta!" :)



Rugaciunea si raspunsul
Un om se ruga lui Dumnezeu.
El a spus: "Doamne !?"
Dumnezeu a raspuns: "Da"
"Pot sa-ti pun o intrebare ?"
"Sigur."
"Doamne, ce este un milion de ani pentru tine ?"
"Un milion de ani pentru mine este ca o secunda."
"Hmmm","Doamne, ce este un milion de dolari pentru tine ?"
"Un milion de dolari este ca un penny."
"Doamne, poti sa-mi dai un penny ?"
"Bineinteles, ..doar o secunda."



O carte rara...
Un colectionar de carti rare a dat buzna peste o cunostinta a sa care i-a spus ca tocmai a aruncat o Biblie veche, gasita intr-o cutie prafuita si roasa de vremuri. A apucat sa mentioneze ca "Guten..." sau cam asa ceva, era numele celui ce a tiparit-o.

"Nu cumva Gutenberg?" a intrebat uimit peste masura colectionarul.

"Da, chiar el."

"Maaiiiiii!!!! Ce-ai facut!!! Ai aruncat una dintre primele carti tiparite vreodata. O copie s-a vandut recent la o licitatie la un pręt de jumatate million de dolari!"

"O... pai nu cred ca aceasta carte ar fi costat atat de mult" a raspuns omul. "Era mazgalita si scrisa pe toate foile pe margini de unul pe care il chema ... Martin Luther"



Cadourile...
Trei fii au plecat de acasa pe cont propriu, si au avut success in viata, asa ca s-au imbogatit. La un moment dat s-au intalnit si au discutat despre cadourile pe care le-au facut batranei lor mame.

Primul fiu a spus: "Eu am construit pentru mama noastra o casa mare."

Al doilea a spus: "Eu i-am trimis mamei un Mercedes cu sofer."

Al treilea a zis: "Va amintiti cat de mult ii placea mamei noastre sa citesca Biblia. Acum nu mai vede foarte bine. Asa ca i-am trimis un papagal special care recita toata Biblia. Prezbiterilor bisericii le-a luat 12 ani sa-l invete aceasta.


Curand dupa aceea, mama le-a trimis scrisorile de multumire.

"Mircea", scria ea, "casa pe care mi-ai construit-o este imensa. Eu traiesc doar intr-o camera dar trebuie sa fac curat in toata casa."

"Gelu", a zis mama, "Sunt prea batrana ca sa mai calatoresc. Majoritatea timpului mi-l petrec acasa, asa ca foarte rar folosesc Mercedesul. Pe deasupra, soferul este atat de nepoliticos!"

"Dar Razvan", scria mama," puiul pe care mi l-ai trimis a fost delicios!"

Niciun comentariu: